färgat håret!

igår när jag försökte sova så kom jag helt plötsligt på att jag ville färga mitt hår svart! så jag gick upp och sa det till mama och hon bah: okey, så moa o pappa köppte hårfärg  till mig när dom va och handlade, men jag har så tjockt hår att den inte räckte så när jag duschat och fönat håret skulle jag och marre gå och köpa hårfärg, men mammas bankomat kort var hemma hos tom så vi fick gå hela vägen till pappas jobb för att hämta hans kort...vi höll på att  frysa ihjäl!.
Sen när vi kom hem var vi ju tvungna att gå till ica för att köpa hårfärgen oxå.
Menmen det var helt klart värt det, för nu är mitt hår helt svart! XD......see yaah geeks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0