söndag

Mamma kom nyss och sa att jag måste städa mitt rum... för om det är stökigt i mott rum så blir det automatiskt det i hallen också.. ööh? okeej...
Försökte flörta lite med Ida och Tom men dom ville inte :( vad ska man då ha syskon till om dom vägrar städa ens rum?.. hpfff...

Jag: Ida kan inte du städa mitt rum?
Ida: eh nej
Jag: du kan få en teckning!
Ida: näe det får jag ändå av dig i julklapp..
Jag: meh



Jag och Ida när vi va små.. jag är den där lilla troll liknande saken till höger xD



Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA!

Är ju för att du aldrig va till någon hjälp när vi var mindre och delade rum. Så fort vi skulle städa så gick du ju bara och plockade med grejer och började leka med dem istället! ;)

2011-11-27 @ 17:07:52
Postat av: liwan

ameh jag är ju äldre nu xD

2011-11-27 @ 22:55:41
URL: http://liwanjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0