Flumm me Marre o Beebee! =)

HOJJHOJJ! ja jag hann väll inte mer än att skriva klart förra inlägget innan Marre ringde å undra om jag ville vara med henne o Beebee.
så vi möttes på gården se gick vi ut o gick runt lite i tuna, sen gick vi in te Marre för hon skulle platta håret o massa, medans hon gjorde det så hade jag o Beebee jätte kul, vi kolla ut genom fönstret o varje gång det gick förbi någon ropade vi "GUUUNNAAAR, PÄÄÄR VART SKA NI?" sen typ la vi oss ner på golvet o as garvade! x) och så höll vi på tills Marre fixat klart, då gick vi ut igen.
Orkar inte skriva nå mer nu, men vi hade hur fucking kul som hälst! =) Marre kommer säkert skriva mer på sin blogg så här får ni en länk: http://marreee.bloggplatsen.se/, så jag får hoppas på att hon skriver nu då!
nu ska jag nog ta o sussa innan jag "ramlar ihop" ;)       
(bild på mitt fina "lilla" tuggummi....det är faktiskt 4 olika sorter HAHA! XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0