hhprrff!

HEJ! kom nyss hem från min lektion med micke, jag fortsatte med att översätta min novell till engelska :/ det är faktiskt ganska kul men drygt, o så sa micke idag "men det här värkar ju så tidskrävande, så jag tycker du ska skriva en helt ny novell direkt på engelska istället" Jag bah WHHAAAT??!! han tror att det är myket lättare, men vadå så nu när jag har översatt typ halva novellen, så vill han att jag ska skita i det och göra något annat!! snacka om onödigt!! Nej men jag tänker fortsätta att översätta den här hemma, har ju två dagar på mig! =)
mmmh men nu ska jag nog äta elle ngt sen vänta på att marre ska komam hem från skolan...

                                                                                        see yaah geeks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0