Kul dag med Marrisch! x)

Hej å hå idet blå jag sa HEJ!.....nej men iallafall heej, idag har jag var't med Marre, vi har tuggat tuggumi i fan tre dagar, asså man blir nästan "beroende" av det HAHA, så fort dom tog slut var vi tvungna att åka och köpa mer x) jaja vi har varit ute o "skuttat" runt lite ^^  vi mötte Matilda b o Alex som va ute med Pluto! så vi snackade ett tag sen drog vi hem te dom, sen när det blivit mörkt drog jag o Marre ut igen.
Sen gick vi hem te henne o käka mat o flumma lite i hennes kök HAHA har inte skrattat så där mkt på as länge (ni vet när man får ont i både rygg o mage) ^^, en kul grejj vi skratta åt va:

Marre: du kan sätta dig igen
Jag: neej gjorde du, va har du för fel?!
Marre: *kollar konstigt på mig*
Jag: va sa du föresten?
Marre: "du kan sätta dig igen"
Jag: jahaaaa...jag trodde du sa "jag släppte mig igen"

Ni kanske inte fattar va det roliga va men fan va vi garva åt det! :) jag kanske ska fundera på att skaffa en hörapparat eller va det nu heter ^^.
Aja nu ska jag sussa kudde så HEJPA! <3

                                                                         see yaah geeks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0