BlubbBlubb

Vaknade nyss >.< hatar att sova bort dagarna D: men det är ju så sjukt skönt att sova! <333333
Mublerade om i rumemt igår också :D jag tror jag trivs å ha det så, men jag vet inte...... hoppas iaf att jag trivs xD för orkar inte mublera om *-*
KLÄDERNA JAG BESTÄLLDE HAR KOMMIT NU! fast vi har inte hämtat ut dom än -.- dom kunde inte hämtas ut förnst efter 4!! Hade värsta problem med att sova igår, jag låg o vred o vände på mig. och när jag stängt av filmen jag kollade på så vart det jävligt mörkt o det lät som om någon gick omkring därinne så fick lov att tända min lampa jag har i fönstret, o jag somnade med den på >.<
Aajaaa.... ska dra nu hejdååå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0