Chaa!

sitter hos mina systrar idag igen =)) fast jag har tråkigt, jag följde igentligen bara med för att jag skulle hämta våran hammare >.< men nu pallar jag inte gå hem igen.
Ååhåååh jag hatar att skolan har börjat, inte för att jag går dit men jag o matilda hinner inte vara lika myket, o vi kan inte messa heller, för hennes mobil blev ju snodd för nån vecka sen DD:
*suck* saknar henne jöö, det är som när hon hade förbud, fast nu träffas vi inte för att gå ut med hundarna =// Aja, vi kommer säker vara i helgen ANNARS JÄVLAR!!! om vi inte är då ´kommer jag springe hem till henne o släpa hem henne till mig (A)
Nu ska jag leta reda på hammaren sen får vi se om jag går hem :)) heejjpiiiisss<33333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0