Fredag/lördag

FREDAG:

öööhmmm.. vad gjorde jag i fredags :S ........ JOO!! jag fick mina efterlängtade kläder jag beställde :DD och sen gick jag o marräng hem till moa o ida för Sara va där o hon skulle klippa mig =)) Vart nöjd med håret, det vart lite kortare sen klippte hon upp det o fixa luggen lite.
Sen gick jag o Marre hem till henne, När vi kom dit började båda färga håret *-*Guuud vad jag hatar deras dusch! :@ duschdraperiet bara fastnade på mig hela tiden så jag fick panik på det!! aja..... sen när båda hade duschat satt vi på oss pyamas och satt oss i soffan o kolla på film o åt godis! ^-^
Glömde nämna att hennes mamma inte skulle sova hemma, så vi va hemma själva =))



LÖRDAG:
Jag vaknade av att Marres hund låg på min kudde så fick inte plats på den -.-
Så jag satte på tv:n o fortsatte kolla på "sagan om ringen" (som jag somnade till dagen innan).
Efter ett tag vaknade Matilda till liv o vi satt o prata i soffan.
Sen fick hon ett mess från hennes mamma där hon skrev att hon ville att hon skulle möta henne o hennes kompis på stan för att äta sushi.
Matilda sa att hon inte ville komma om inte jag fick följa med, och hennes mamma sa att det va självklart att jag skulle följa med.
Vi skulle möta dom på stan klockan 12, så vi packade ihop våra grejjs o gick hem till mig för att fixa oss.
När vi var på stan mötte vi upp dom på donken, sen gick vi till en sushi resturang ^^
Jag är jävligt stolt att jag vågade prova äta sushi, men jag tyckte inte direkt om det >.<
riset va gottis, men det andra grejjset smakade konstigt xD
Ööhhmmmm.... va gjorde vi sen O.o .......... Höhö juste, Marre ville pierca sig så vi gick till nån piercing salong.
Vi fick en tid klockan 1 o klockan va då 12:15 tyyp ^^
Så vi gick och drack iskaffe... GUUD VA GOTT DET VA!... och när vi satt där o snacka så ville Matilda att jag också skulle pierca mig, men jag hade inga pengar så jag sa att jag inte ville.
Men då sa hon att hon hade -.- så efter en stund övertalande så gick jag med på det. MEN JAG SKA BETALA TILLBAKA!
Aja..... orkar inte skriva så mkt mer nu, men vi gick o piercade oss, sen köppte Matilda massa saker (kommer inte ihåg vad) sen köpte vi en varsin klubba, sen åkte vi hem.

Det va faktiskt riktigt kul på stan!! :DD


  Filmade när vi väntade på piercingarna! :DD


            Klubborna! (A)<3 fast min hade tappat nosen :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0