Godnatt/Godmorgon? :S

Ja vad ska man säga....godmorgon (även fast jag inte lagt mig ännu >.<) Skulle precis gå och lägga mig, men då vaknade min kära hund till och ville ut o kissa -.- så vad ska man göra...det va bara å klä på sig o gå ut i kylan, Jaa det va faktiskt riktigt kallt ute och för mig som alltid går utan skor så vart det ännu kallare D: Måste nog tyvär snart börja använda skor igen :(( buhuuu jag älskar att vara barfota, men jag älskar skor ändå :DD men det kommer ändå alltid vara bäst att vara utan (A) aja nu ska jag krypa ner i sängen o kolla på SATC så gonatt på eer<33
Btw: Jag o marre kom på nya smeknamn idag :DD, elr egentligen så vare min bror som sa det på skämt förut men ändå dom va kuul :DD så nu har vi tre smeknamn var xD<3

Matildas: Marre, Marräng och Marsipangrisen
Livs: Liwan, Oliv och Lever
 

HAHAHA insåg nu att "Lever" är som "Liv" asså..... "jag har ett liv", "jag lever" HAHAHA fyan va kuuuk!!!!!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0