Hellojj! *-*

Uhhmmmm.... joo som sagt va jag hos ida o moa idag, dom tyckte jag va dryyg xDD tehee men vadå jag hade tråkigt o det är inge kul o sitta tyst hela tiden D: så jag va inte tyst :DD jag sjöng, jag läste högt ur nån bok om drinkar, dansade till musik, ändrade idas bakrunds bild på mobilen till en vacker närbild på mig själv :D:D HÖHÖ!
Sen gick jag o moa till ica o hämtade kläder hon beställt (vill också få mina!!) sen hem till dom igen och där va jag snäll o hjälpte moa att diska.
Sen gick moa o jag hem till oss igen för o vänta på att mamma skulle komma hem.
Och när hon kom hem fick jag pengarna hon var skyldig mig :D hon va skyldig mig typ 250-350 vet inte riktigt men fick iaf 400:-  :'D  Sen åkte vi till MAXI för o handla :)) och där köppte jag upp alla mina pengar -.-
jag köppte ett påslakan, 3 kuddfodral och gardiner.
Juussteee fick en lampa o en matta tidigare idag oxåå :DD sen fick jag en krukväxt av mamma på MAXI ^^
Nu börjar jag änligen få det som jag vill ha det i mitt rum :DD LOVELYY<3
Det är bara tapeter, en lampa och ben till min säng kvar,  sen e det klaart!!! (A)<333333

Ååh älskar den här bilden på Pontus! Värsta bitch blicken :DD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0