MARRrrRRrRÄÄÄn_nG WAS HERE

DET ÄR JAAG!!!11oneone MARRRRÄNG
Känner mig fetingcool som får blogga här på Livs.. blogg OwO
Är grounded såå.. Kan antagligen inte leeka med Liv idag.
Inte lika coolt. Fast det kanske är lika bra o:
För jag har FEDT ont i halsen.
Så jävla awesome att bara ruttna framför datorn utan att kunna dricka,
äta eller svälja
något överhuvudtaget.
SÅ.JÄVLA.AWESOME.
Fast ne.

Har inte så mkt mer att skriva för tillfället meeeen...
JAG KOMMER TILLBAKA MOTHER FUCKERS, JAG KOMMER TILLBAKA. MOOHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: liwan

sööööööötis fruuuu!<3

2010-12-03 @ 15:04:59
URL: http://liwanjohansson.blogg.se/
Postat av: MARRÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG

DU VARA. MKEY?

2010-12-07 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0