Sleep well!<3

Chacha! flåt att jag inte bloggat på nån dag >.<
Men jag ÄLSKAR att ha eget rum igen :'D<3 det är så jäkla skööönt, det ändå dryga med att dom flyttat är att jag nu måste gå upp klockan 7 för att ge min hund mat o sen gå ut me han -.- förut va det ida som gjorde det när hon jobba......men aja vadå jag går ju ändå o lägger mig när jag kommer in igen, och sover till 2 >.< Och då när jag vaknar sitter det alltid någon i min säng och håller på me datan :3 Men vad ska man göra, jag vill ju inte slänga ut dom, för vill inte riskera att dom flyttar datan till V-rummet :S Jajaja klockan är mkt jag måste sussa kudde nue! Nattie sötnosar!!<3<3

                                       Old pic! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0