blah! x)

Shaabaah! hehe...imorgon spelar "får jag spela" i vasaparken...men nu äre så att min lilla marräng ska på någon studentfest så hon kan inte följa med mig dit :/ och jag hade ju inte direkt tänkt att gå ensam -.- så jag får ist följa med mamma och pappa te stugan o_o wehoo va kul!! (not) åååh det blir första spelningen jag missar nu!  
:( fifäään!.......aja nu ska jag inte bli ledsen för det......hehe.......jaja vi åker te stugan imorgon sen på lördag åker vi hem och hämtar marre sen drar vi tbx dit och sover där tills på söndag :D......om jag ska sitta i  den där stugan i en hel dag så lär jag fan ha med mig en million filmer så jag har nått o göra -.-<3

                                                                                     See yaah geeks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0