Du skulle bara våga dömma mig!

Jag vill inte, dit jag vill inte, dit jag vill inte dit......... ja ni fattar, jag tänker aldrig gå tillbaka till den där ruttna skolan igen!!! den är bara full med en massa äckliga tonåringar som tror att utseendet är allt i livet!

folk är så jävla ytliga nu för tiden......eller vadå det har dom säkert vart ända från början.

jag skriver inte det här bara för att jag har blivit mobbad eller så för det har jag FAKTISKT inte.....visst folk kan ha kallat mig fet och så men so what? jag vet jag är fet men jag vet fan inte hur jag ska göra för att gå ner i vikt......jag äter liksom inte mer än andra eller så.

jag motionerar inte direkt men vadå som om alla fucking beniga fjårtisar gör det då??!!

Jag är så jävla fucking trött på allt just nu!. Jag har fan kastat bort hela mitt liv! och även om jag började gå i skolan nu så skulle det ändå inte hjälpa för det är redan försent..... och desutom så kan jag inte gå tillbaka..... det har gått för lång tid nu, jag har byggt upp en "mur" mellan mig och skolan. Jag skulle aldrig palla att gå tillbaka dit nu.

Fatta liksom komma dit som ett jävla misslyckat freak, så fort någon ens kollade på mig skulle jag bli generad och gråtfärdig.

Jag blir så jävla avis på folk från persbo när jag kollar på deras bloggar/bilddagböker osv, och ser allt dom gör och hur många kompisar dom har, om någon från persbo läser det här så "JAA jag är avundsjuk på er"....Jag blir liksom så jävla arg när jag tänker att jag kunde ha vart en av dom om jag inte hade vart det problem barn jag nu är! (okej jag kanske inte är avundsjuk på alla från persbo, bara vissa)

Jag har en kompis....EN kompis, jo hon är helt klart den bästa kompisen/systern man någonsin kan önska sig!! men hon har ju såklart andra kompisar, och när hon är med dom så vad får jag vara med dom eller stanna hemma och tråka och låtsas som om allt är bra......... När det i själva värket inte är det... jag önskar av hela mitt hjärta att jag aldrig slutat gått i skolan, för då hade jag haft fler kompisar som jag kunde ha vart med!

Men nej för Liv johansson har tydligen bestämt sig för att hon ska leva som en ensamvarg och aldrig få något jobb......

Jag brukar dagdrömma myket, ibland kan jag drömma om hur jag någon gång bara har gått ner i vikt och ser bra ut, och hur jag då kommer tillbaka till skolan för att visa alla att jag fortfarande lever och att jag blivit en helt ny människa, och är redo att starta om på nytt.

Jag vet att det låter som om jag skriver det här för att folk ska tycka synd om mig, men det är inte sant, jag skriver det här för att jag behövde skriva av mig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

byt skola te persbo :P för du bor väll i skultuna :)

2010-06-17 @ 10:24:11
URL: http://shaalle@bdb
Postat av: liwan

jag går redan där >.<

2010-06-17 @ 14:26:31
URL: http://liwanjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0