Kollar på film

Hellu! ehmm... jo igår va det fredag  XD, marre va i skolan tills klockan två, men vi snackade lite i tele så jag hade iaf inte så tråkigt.
sen när hon slutat gick jag o mötte henne, och vi gick raka vägen hem te henne.
hemma hos henne var vart vi tvingade att gå ut med Chika, Dino och Hedda (dom var hundvakt åt två av dom)
Ja man kan inte säga mer än att vi är inte så bra på att hantera tre hundar i koppel samtidigt "HAHA" dom ba trasslade in sig hela fucking tiden så vi fick ju lite DAMP på dom =) (men nu har voffisarna åkt hem, så det är bara lilla Chika kvar)
Sen när vi väl kommit in så sa hennes mamma att vi skulle gå till ica och handla, vi bah åååh, men vi gick iaf o handla sen kmr jag fan inte ihåg vad vi gjorde, men på kvällen gick vi iaf ut.

Just nu sitter jag och tequila i soffan och kollar på "Halloween"  =) inte direkt den bästa filmen menmen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0