va och kollade på brors spelning!!

Shaaa! klockan är typ något över tolv, men vi kan säga att det fortfarande är torsdag x) så idag var jag, moa, ida, tom, frida och pappa och kolla på Max spelning! asså dom blir ju bara bättre o bättre! :D men iaf det första bandet (som jag nu har glömt namnet på...men vi kallar dom "dom heta sakerna" jaja dom va iaf skita bra!! och super-duper-mega HETA! och under den låten var det fan smockfullt med emos längst fram, fyfan va dom va dryga!!(det är inge fel på emos) men dom här va så JÄVLA dryga, hade lusst att hoppa på dom och hugga huvve av dom!!^^ ,sen efter "dom heta sakerna" va klara så var det "får jag spela"s tur (max band heter så)
och dom va bajs bra!:D och dom körde "drömmar" tror jag den heter iaf, men den är min favvo av deras låtar!
Jaja nu måste jag försöka sussa! så natti!<3

                                                                        see yaah geeks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0