Film tajm! ^^

Helloh! det var längesen nu! idag har jag inte gjort så mye men nu ska jag nog äta lite godis och kolla på film, åååh jag måste gå och kissa kommer snart...........så nu är jag tbx....typiskt att när man precis har satt sig till rätta så blir man kissnödig! :@ det känns som om allt går fel just nu, förs skulle jag flytta in datan till mitt "rum" och då flög alla grejjs åt oliks håll, sen skulle jag hämta en burk och hälla upp lite chips i och när jag öppnar skåpet där burkarna är så ramlar alla burkar ut...(okej det va kanske bara va 5 st mren ändå)
aja nu ska jag lägga mig till rätts igen och kollsa på filmen så heyrå!

                                                                                                       See yaah geeks!


Kommentarer
Postat av: Marreee

Haha, du är la roligt du Liv xD

2010-05-22 @ 21:42:25
URL: http://marreee.bloggplatsen.se
Postat av: Liwan

vadå? va har jag gjort nurå? ^^

2010-05-23 @ 22:05:43
URL: http://marreee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0