Morr'n morr'n ^-^

Hellue! tvungen att gå upp tidigt idag eftersom jag sov hos blodsystern min, och hon skulle ju till skolan så jag passa på att gå hem när hon gick.
Hade tänkt att gå och lägga mig så fort jag kom hem men så blev det inte, jag kunde inte sova :/ så nu sitter jag här med min lilla morgon trötta vovve i knät ^^ Den här helgen har ju vart kul! :) i fredags bestämde vi oss för att vara uppe och ute hela natten s vi packade med oss en massa grejjs och gick  och ut och satte oss vid typ 22:00 sen kom vi in vid 00:30 XD vi va inte ute hela natten för att det vart så jäkla kallt! O.o
Och nu så vil jag säga grattis till min kära blodsyster Marre som har gått och skaffat en boyfriend GRATTIS :D<3

       
                                         See yaah geeks!


Kommentarer
Postat av: Marreee

YäYää! Tack syster min ^w^

2010-05-31 @ 13:49:53
URL: http://marreee.bloggplatsen.se
Postat av: Liwan

vsg! (L):*

2010-05-31 @ 15:17:06
URL: http://liwanjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0