Brrrrrrr *fryser*

JAG FRYSERR!! D: det är så jävla kallt ute OCH inne :s har just nu lunchrast så kan sitta hemma och kura ihop mig i mitt täcke (A)

Igår va jag med Marräng o Jordgubb (mwihihi en ny medlem i våran "klubb")
Vi hade kul, vi gungade i en sån här kinagunga xD oh fyfaan va jag dog, Julia gjorde så jävla hög fart så jag satt där o skrek åt henne att sluta medans Matilda satt där o skrek av glädje typ -.-'''
och det var typ klockan 20:30 så vi fick inte låta så mkt men Matilda skrek iaf så Julia fick lov å säga åt henne att vara tyst hela tiden xDD

Byee!


                 Vet att ni gillar mina fina paintbilder (A)
  

Joo om ni undrar e Julia (Jordgubb) den blonda och jag den som skriker åt julia att stanna och Matilda den tredje ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0