Chaaa

för det första vill jag bara säga att jag tror jag slapp lovskolan :'''DDDD
okej få se nu vad har jag gjort sen jga blogga sist, hmmm........

Fredag: Jag stannade hemma från skolan för jag mådde illa som fan! så låg i sängen hela förmiddagen och tyckte synd om mig själv xDD Sen lite senare fick jag rycka upp mig och fixa mig, för jag hade lovat Matilda att jag skulle med henne ner på stan och träffa hennes mamma och Helena :P väl nere på stan skulle vi möta upp dom på Magic lines (elr vad det heter) för Helena hade Piercat sig :D sen gick vi te donken för å keekaa :P men tror ni jag kunde äta elr -.- åt nåra strips sen var jag nära på o spy :S och ändå hade jag inte ätit på hela dan O.o
så fick ge bort stripsen te Karin (Matildas mammi) sen tryckte jag ner burgaren i väskan xD ömmmm... vad gjorde vi sen...? *tänker*....... ääh komemr inte ihåg :P sen när vi kom hem så sov Matilda hos mig :p<3

Lördag:  Vi vaknade vid typ 11 tror jag :P sen åt vi frulle sen drog Matilda hem.  och jag degade väll typ bara på rummet tillss klockan typ 5 elr ngt och då följde jag med hem till Moa o Ida, och där spelade dom Wii och drack lite :P sen skulle vi hem till familjen kaskikallio för dom skulle ner te fordon me dom så jag skulle vara barnvakt åt Alex o Orre :P
Matilda o Adde kom också dit sen. och vi hade väll egentligen ganska tråkigt där, och när jag kom hem så somna ja direkt xD

Idag:  Allvarligt talat så har jag bara degat på rummet hela dagen, förutom att jag duschat och gått ut med hundarna två ggr :P och nu ska jag kolla på film sen sussa kudde 

PUSSHEJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0