Den här helgen har vart mysig ^^

På fredan sov jag o Matilda i moas o idas lägenhet helt själva.
vi spelade Wii och drack oboy :'D FYFAAN vilken träningsvärk vi hade i armarna dan efter, har fortfarande lite ont i min *rör på armen* "AAJ!"


Sen på lördan sov vi i våran lägenhet (var ensamma där också)
så vi dunkade hög musik och flumma som FAN xD
och Matilda fick vara med om min "trötthumor" för första gången :'D hahaha


Idag gick jag te skolan, satt där i en halvtimme innan någon lärare kom, och då sa dom typ
"Men Liv har du glömt att du börjar halv 10 idag?" och jag goes "ÅÅÅHH ORKAAHH"
Men iaf, jag gick bara till halv 12 idag, för jag kollade bara på någon film  "Pojken i randig pyjamas".
                                                                                                                                                                                                       

 

Sen när jag kom hem så åt jag o kollade lite på film, sen städade jag upp lite o damsuga i hela lägenheten (mamma o dom kommer ju hem idag ^^)
städade inte mitt rum elr toan höhö.
Diska får moa göra xD
Nu ska jag kanske plocka upp på mitt rum också (om jag orkar) ;))

HEIDÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0