Lunch rast

har jobbat lite geografi i skolan idag, gud vad jag suger på det D: och tråkigt är det också! Sen frågade läraren om jag tyckte om något speciellt land, så jag sa självklart Tyskland :D och då sa hon att det va någon tjej som var från tyskland och typ hälsade på, vet faktiskt inte hur gammal..... men iaf över 18 tror jag >.<
Så hon sa att jag kunde ju prata med den här tjejen om tyskland, och ja ba "visst".
Så jag fick prata med henne en stund, fick reda på sådär lite "random stuff" om tyskland ^^
Det var kul å höra iaf :)) Nu är det bara typ en halvtimme kvar, sen ska jag tillbaka te skolan -.-

VOOFF.......
HEJDÅÅÅÅÅÅ



                                Right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0