tisdag

Började med Nutrilett shakes i går... oh fyfan va jag vill ha mat nu! dom smakar liksom bara choklad och då blir man mathungriig! D: och jag har bara kört det i 2 dagar och jag ska kö det tills på lördag.
På söndag börjar jag dricka någon nyttig soppa ist xD nu jävlar måste jag åtminstonde försöka gå ner i vikt!
Va ute o gick me Moa, Sara o Ida idag, och vi jogga lite också, så nu känner jag att jag kommer få träningsvärk imorgon (otränad som jag är) men det gillas stooooort!!! (Y) Nu ska jag kolla på någon film eller serie på datan sen ska jag sova, i morgon har jag sovmorgon till halv 10! (Y) gonatt♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa på livan!

2011-04-28 @ 18:21:39
URL: http://sssundberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0