lördag...fast ne, söndag

Matilda - vad vare din pappa sa när du rättade han att dom sa naken?
Jag - vaken tror jag.
Jag - han lyssnar alltid på snuskmusik, typ som Eddie Meduza, sen publicerar han typ hundra stycken på facebook.
En liten stund senare....
*pappa kommer in i köket*
pappa - hehe riktiga snusklåtar jag lyssnar på
*jag ger Matilda en menande blick*
pappa - Har Eddie Meduza afton
*jag ger henne blicken igen*
jag - sen publicerar du väl dom på facebook också
pappa - jaa.... har typ publicerat femton stycken hehe
*pappa går ut ur köket*
jag - jag känner honom så väl
*båda asgarvar*
-----------------------------------------------------------------------------

Jag - du får ha det svarta täcket idag för jag har... eeh... spytt på det röda hehe
Matilda - spytt???!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda - oj där råka jag visa min blygläpp... bara så du vet
*jag kollar chockat på henne*
jag - har du inga trosor??!!
matilda - joo... men den hängde ut på sidan heh
*båda asgarvar*



DUBBELHAKEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0