fredag

hej... tänktee bara göra ett inlägg innan ja går och lägger mig.. men vad jag ska skriva vet jag fan inte >.<
idag har jag lcksom legat i sängen typ hela dagen, förutam när jag följde med pappa och tom för o handla, mamma tyckte jag skulle bestämma mat... antagligen för att jag inte hade ätit något till frukost och lämnade tallriken orörd när vi åt lunch... men nu fick jag välja mat o då blev det scnitzel (stava), potatisbollar och mammas fejk bea, mums.
pappa köpte choklad också så nu ligger jag typ i paltkoma :s
Mamma säger att hon tänker skicka iväg mig till skolan nästa vecka även fast jag har en vecka till lov... hon säger att om jag bara ligger inne hela dagarna så blir jag bara mer deprimerad och att det är bättre att gå till skolan isåfall... men asså vad fan ska jag göra då, jag har ingen och vara med och Moa o dom  är i rullsand, inte för att jag e på humör för att vilja snacka eller så med dom just nu >.<
Det här är det värsta sommarlovet jag haft i hela mitt liv, om mitt liv fortsätter vara såhär tråkigt så ger jag fan upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0