onsdag

hej sitter just nu o kollar på tv... igår va jag med Moa, Sara, Linus och Johan, vi drack lite...
Asså jag feeeeetaa sugen på något men vet inte vad D: jag e små hungrig men när jag tänker på mat så bah "uuuäääh" har gått till kylen sisådär 14 gånger och kollat efter något o äta men inget ser gott ut, sen så tänkte jag att jag var sugen på något surt eller syrligt eller aah.. skitsamma.. typ en sallad eller jordgubbar eller något, men vi hade ingen sallad eller jordgubbar hemma så det fick bli ett glas med vatten och lime, så nu gick det över litee iaf xD
nu är klockan över 12 så då fyller pappa år! :D måste skicka ett sms......... såå! hehu nu ska jag leta efter en film eller något o titta på sen ska jag gå och kolla i kylskåpet...igen, vem vet det kanske har dykt upp något nytt xD

Grattis på 50 års dagen pappa! :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0