fredag

Okej nu har jag vart på det där studiebesöket :)
Det gick väl bra... dom som jobbar där bah "ja nu kan du ju gå hem o tänka på hur du vill göra o så"
man bah eeh joo visst tänka *host*
om jag inte börjar på den här skolan så kan jag lika gärna gå o hoppa ner från närmaste bro.
Skulle kunna visa va jag hade på mig idag nu när jag har en data som funkar att ladda upp bilder med...
meeeen jag slängde av mig klädern och satte upp håret så fort jag kom hem hehe ;)
Min reaktion när jag först såg en av lärarna (eller va man nu ska kalla dom) va typ så här
*omg hur gammal är den där grejjen... han ser ut som värsta stekaren eller något*
Mamma tyckte han såg gay ut >.< haha man bah asså lilla mamma dom flesta killarna ser ut sådär nu för tiden hehe..
Men allvarligt han såg ut som en medelålders fjortis, fast han va ju trevlig o sånt :)
Nuu ska jag nog lägga mig ner i Max as bigga sääng o döö för jag e as trött för jag sov typ bara i 2 o en halv timme inatt O.o
för det första så höll jag på o svettas ihjäl o för det andra så var jag as rädd för Tom har berättat att det spökar här o för det tredje var jag inte trött -.-

jaja nu ska jag sluta babbla o vila lite ;)

POOSHEJ<3

 jaa så här fina bilder blire efter jag har lekt med camen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0