onsdag

Fick damp på min lärare idag för att jag inte ville åka buss.. så när han gick upp på övervåningen för o typ säga hejdå till dom andra, så drog jag därifrån.
Sen så typ visste jag inte vart jag skulle ta vägen för vill inte åka buss (som sagt)... först tänkte jag börja gå hem, men det va så jävla varmt och jag hittade inte vägen :// så jag typ gick om kring lite sen satt jag mig någonstans och ingen mobil hade jag heller.
Har aldrig haft så myket panik som idag.. vsste liksom inte vart jag skulle ta vägen eller något, men sen efter typ 3 timmar så började jag gå tillbaka mot skolan och efter ett tag hittade min lärare mig...
Och nu mår jag så jävla dåligt över att jag gjorde alla så oroliga... jag är en idiot D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0