torsdag

Inatt drömmde jag om hon systern "Zelda" i Djurkyrkogården, sen så vaknade jag mitt i natten och va livrädd och typ inbillade mig att hon låg bredvid mig o bah "i coming for you Ratchel" som hon säger i filmen...
Och nu p kvällen så skulle jag gå in i mitt rum, men lampan har typ gått så det va as mörkt.
Så jag skulle bara kika in i rummet och sen så flyger jag fem meter och utbryter nått ord på något språk som inte existerar när jag tycker det ser ut som om någon ligger i min säng... sen inser jag att det bara va en papperspåse och går och hämtar en ficklampa xD
Sen så va jag tvungen att duscha me uppen dörr för jag vågade inte stänga hahah... asså allvarligt jag HATAR henne hon är så sjuuukt äckliig!!! D: buhuhuhu kommer inte kunna sova ikv :s


Kommentarer
Postat av: Ida

Det stavas Rachel och öppen... Liv då!

2011-05-13 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0