söndag

Låg nyss i sängen och kollade på tv och så helt plötsligt får jag för mig att något springer över min mage på täcket, men jag viftar bara lite på täcket och fortsätter titta.
Sen efter kanske en kvart hör jag att något låter från väggen bredvid mig (alltså bara några cm ifrån mig) så jag tittar dit och ser att det rör sig.. så flyger upp och tänder taklampan och då ser jag hur en ENORM spindel kryper på väggen, altså seriöst den var verkligen STOR! D: har nog aldrig sett en sån stor spindel förut.
Jag sprang iallafall och väckte pappa så han fick döda den :s
 
Vågar inte lägga mig i sängeen! jag vet att den är död men vågar ändå inte D: det bara kryper i hela mig!!
 
Imorgon ska jag storstäda hela rummet sen ska jag aldrig mer öppna fönstret igen! uuuäääh!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0