Onsdag

Halli hallå (som Moa skulle ha sagt) 
 
Har haft en otroligt lång bloggtorka men tänkte att jag skulle köra igång igen :)
Tänkte faktiskt börja redan i måndags men jag vart sjuk och har inte mått så bra så sköt upp det.. men idag är jag bara snorig och lite hes så mår betydligt mycket bättre! 
 
Max och Uno är här och hälsar på! vi har ätit lunch och gått promme, trevligt!
Nu ska jag leta efter min nässpray för jag e as täppt haha..
men den ligger nog i mitt lilla "näste" (som Ida skulle ha sagt)
 
Puss♥
tjockismogge.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Var ju fanimej på tiden!! VArt helt chockad när jag såg att du uppdaterat. Exakt, du lär dig! Hamstern

Svar: haha jajaaa ;)
Liv Johansson

2013-04-17 @ 14:52:33
URL: http://idakatarinajohansson.blogg.se
Postat av: Sara

ääääääääääntligen !!

Svar: haha yeeeei
Liv Johansson

2013-04-17 @ 19:15:05
URL: http://saraslillakrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0