Lördag

Hejhej.
har vart dålig på att uppdatera denna vecka eheh.. men jag har inte gjort nå speciellt ;)
 
Igår var jag och shoppade med mamma o Moa på förmiddagen, myys :) Sen på eftermiddagen så tog vi lite vin och cider på balkongen och jag hjälpte Moa att färga håret! Ida och Anders kom förbi och vi hängde med dom till pizzerian och käkade. En väldigt mysig dag måste jag säga ;)
Det som var mindre mysigt är att jag började må dåligt på kvällen och det hela slutade med att jag låg med feber hela natten! :( så typiskt mig att bli sjuk när jag ska göra något kul... men jag har tagit Alvedon och hoppas på att må lite bättre så jag kan följa med till Max och Ida ikväll!
 
 Kuzco var väldigt fascinerad av min spegel igår och stod och morrade på sin egen spegelbild..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0