Fredag

Hola!
Idag är det fredag (no shit) har väl inga planer som vanligt hehe ;) Men alla andra ska gå på hockey men vetefan om jag orkar det, det är ju inte sådär jättekul precis. 
Nästa vecka har jag sportlov woowoo! Kommer antagligen tillbringa veckan med att sova.. men vi får se, jag kanske överaskar mig själv och alla andra med att gå upp innan 10 varje dag! :O 
Troligt.
 
Sen vill jag bara berätta att min vovvsi har tappat två tänder! Haha jag vet intressant och veta.
Tänker slänga in en bild också, bara för att!
Så charmig.. ser ut som jag mosar hans fejs.
Men jag kan lova att inget djur kom till skada under händelsen!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad menas med alla?
HAHAHA inget djur kom till skada.. :P

Svar: Hahah ;)Nämen Moa och fritte iaf, trodde mamma skulle med men hon ångra sig ;)
Liv Johansson

2014-02-21 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0