Torsdag

Jag vart tydligen" Blogg-bajsad" på av Ida.
för att jag inte uppdaterat min blogg så får väl ta och göra det då.
 
Tycker bara det är drygt och uppdatera via mobilen för min blogg.se app fungerar inte längre.. :(
Längtar tills jag sparat ihop tillräckligt med pengar så jag kan köpa en laptop!
 
Annars då..
Jag var sjuk hela förra veckan så låg i sängen med min nässpray och glodde på massa filmer med bara hundarna som sällskap.
 
 
Men nu är jag så gott som frisk  igen! Och hoppas på att förbli det resten av året.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

WOHOOO!! Bra Leiben! (Y)

Jaha men då gör det kanske inte så mycket om du inte bloggar så mycket. Trodde du bara inte orkade ;)

2014-02-14 @ 06:49:53
URL: http://idakatarinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0