Long time no see.

Hejsan!
här inne ekar det tomt som vanligt.. eheh.
Ida har klagat så jag var tvungen att kika in en snabbis och säga hej ;)
Så vad händer för spännande i mitt liv då kanske ni undrar? mjoo då kan jag berätta att det är lika uppdaterat som min blogg!  jag har sommarlov, vilket är skönt! kan ju ligga och dega vid datan hela dagen om jag nu skulle vilja det ;)
På lördag bär det av uppåt i landet med mami, papi och bror! (och två hundar)
Har inte vart i Vilhelmina sen 2012 nu så det ska bli kul/skönt :)
 
Vi får se om det kommer någon mer uppdatering dom här dagarna innan vi åker ;)
Puss.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

WOHOOO!
Bra att du lyssnar på din vise syster!

Svar: haha såklart ;)
Liv Johansson

2014-06-26 @ 10:11:37
URL: http://idakatarinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0