Gotta keep my head held high.

Hello.
Jahapp.. hehe då var det ett tag sen jag gjorde ett riktigt inlägg :|
Men iaf, dom från Arenan som jag väntade på samtal från efter sommarlovet som jag berättade om i nått inlägg hörde aldrig av sig så efter ett par veckor hörde jag av mig istället.
Fick då reda på att jag inte längre kunde vara kvar där för jag var för gammal.. (även fast man kan va där tills man fyllt 20??) iaf.. så jag fick gå till arbetsförmedlingen för första gången och skriva in mig, och efter det fick jag gå till soc. Eftersom jag har mina "problem" så är det ju lite mer komplicerat.. så har vart på flera möten och skit med både både soc o AF :P
Får se hur det blir sen, om jag får gå tillbaka till min gamla praktikplats eller hur det blir..
Försöker hålla mig positiv i alla fall, vilket inte alltid är så lätt ;)
Vill ju ha pengar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Pruppi <3

2014-11-10 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0