It's my birthday!

Hejsan.
Dagen började med att jag vaknade av min mor och systers vackra sångröster då dom väckte mig med ett "ja må hon leva" haha :) fick kram och presenter på sängen, sen somnade jag om.
Sen vaknade jag igen vid klockan 11 och hade 2 missade samtal, jag hann knappt kliva upp ur sängen förens det ringde igen. Det visade sig vara nån florist som undrade om jag var hemma för hon hade ett blombud till mig! :o en timme senare knackade det på dörren och jag fick en fin blombukett och en liten ask med choklad (så sött).
Nu på kvällen så kom Ida och Anders på besök (fick en jättefin filt) och så vi åt pizza med dom! :)
 
En lyckad födelsedag med andra ord!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0