6 månader i ett inlägg.

Såå vart har jag varit dom senaste månaderna?! :o
Hahah skulle kunna säga att det inte hänt så mycket och bara gå vidare så.. meen med tanke på att det är hela 6/7 månader som bloggen stått utan inlägg så tänkte jag att jag ska catcha upp lite!
Går igenom bilder på mobilen och försöker komma ihåg vad jag faktiskt gjort.
 
Maj.
Hände inte såå mycket i maj faktiskt.
     * Kuzcos päls vart så tovig så vi bestämde oss för att raka ner honom helt.
* Jag, Ida och Anders gick ut o partaja lite medans Moa jobba helg.     
 
 
Juni.
* Vi åt på vesuvio.. mer än en gång..
* Åt första mjukglassen för året.      
* Tog även första doppet!                
* Sen var det cityfestivalen! Vi gick dit 2 dagar och hade minst lika kul båda dagarna!
 
 
Juli.
  * Så i slutet av Juni och början av Juli så hade jag och Moa hyrt en stuga! Otroligt mysig vecka spenderade vi i den. vi hade otroligt tur med vädret också, det var nämligen den finaste veckan på hela sommaren!!
 * Åt & drack en massa gott!                                                                                                                         * I slutet av månaden började jag även packa ihop mitt rum eftersom jag och Moa bestämt att jag skulle flytta ihop med henne!
 
 
Augusti.
* Jag, mami, papi & Moa hyrde stuga i Västkusten några dagar.. helt otroligt vackert där!
* Vi hade en stor jävla maskerad fest med temat Wild west/Indian! Sjukt lyckad kväll!
* Sen kom den "stora" dagen då jag flyttade hemifråån!! hahah! inte så långt hemifrån kanske men i allafall ;)
 
 
September.
* Det vart ett par utgångar med Moa
* Jag, Moa, Ida & Johanna tatuerade alla in "Hakuna Matata"
 
 
Oktober.
* Även här gick vi ut o partaja en del.. hehe
* Åt god mat!                                           
* Kurres päls vart nerrakad igen pga tovor..
 
 
m  Sådärja!! Det var det senaste halvåret i bilder! Eftersom det fortfarande är november så skippar vi det här.                                 

Kommentarer
Postat av: moa

hejja dig! nu får du fortsätta blogga ;)

Svar: Ska iaf försöka! ;)
Liv Johansson

2015-11-19 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0